Close

8 czerwca 2016 

Centrum Konferencyjne Legia Warszawa

Wiosenne spotkanie profesjonalistów e-commerce w sieciach handlowych

120 sieci handlowych, 300 uczestników, targi i konferencja

W tegorocznej wiosennej edycji Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych i usługowych działających na polskim rynku.  Forum to miejsce spotkania osób odpowiedzialnych za e-commerce z dostawcami nowoczesnych technologii cyfrowych i “know how” dla branży retail.

Spotkanie dyrektorów e-commerce

Wiosenna edycja Omnichannel Retailing Forum 2016 to przestrzeń targowo - networkingowa i konferencja poświęcona najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża retail w Polsce. Głównym tematem rozmów będzie transformacja do modelu omnichannel retailing oraz wyzwania stojące przed sieciami handlowymi we wdrażaniu najnowszych technologii IT i e-commerce.

Wystawa i targi

Partnerzy Strategiczni Forum

Partner merytoryczny

Patronat medialny


ORM to jedyne na polskim rynku, profesjonalne czasopsimo podejmujące tematykę wdrożeń strategii e-commerce w sieciach handlowych. Dociera do zarządów i osób odpowiedzialnych za wdrożenia nowoczesnych technologii, nie tylko w sieciach, ale także w centrach handlowych.

czasopismo e-commerce i nowych technologii handlu detalicznego


Evigo.pl to ukazujący się od 2013 roku serwis informacyjny na temat e-commerce i sprzedaży wielokanałowej w sieciach handlowych. Zawarte w nim informacje dotyczą także innowacyjnych technologii dla centrów handlowych. Newsletter dociera do 2500 profesjonalistów handlu detalicznego.

serwis informacyjny rynku e-commerce w handlu detalicznym

8 czerwca 2016

08.00 - 09.00


  • W nowym cyfrowym świecie kluczowe jest doświadczenie klienta
  • Handel musi ewoluować od zarządzania transakcjami do E2E
  • Nowy trend widoczny jest już w segmencie dóbr luksusowych, ale zostanie szybko przyjęty przez inne branże
  • Visual merchandising, cyfrowe showroomy, sztuczna inteligencja, wirtualna / rozszerzona rzeczywistość - nowe technologie przyczyniają się do dalszego upowszechnienia się trendu związanego z doświadczeniem klienta

Anatoly Roytman, Managing Director - Europe Africa, Middle East and Latin America (EALA)



Rejestracja uczestników


09.30 - 09.45

09.45 - 10.05

10.05 - 10.20


Keynote Speech: Accenture - Commerce in the Age of Customer experience


i-Systems: ERP jako podstawa działań w wykorzystaniu potencjału

omnichannel

Sensorberg: Jak wykorzystać “proximity marketing” do zwiększenia przychodów.


  • Miejsce systemu ERP w systemie eCommerce
  • Trzy główne sposoby integracji systemu ERP z systemem sprzedażowym  na polskim rynku
  • Procesy połączone z ERP w sprzedaży wielokanałowej

Jarosław Kubisiak, Dyrektor Zarządzający i-systems

10.35-11.05

11.05 - 11.50

Przerwa kawowa

Przerwa kawowa

12.25 - 12.40 


  •  Jak wizję biznesu przekuć na wizję logistyki
  •  Jak wizję logistyki przekuć na plan - etapowość jako wsparcie wizji biznesowej
  • Jak unikać ryzyka od etapu projektowania do etapu uruchomienia


Łukasz Musialski, Starszy Doradca Logistyczny, Logisys Sp. z o.o.

Frosmo jako metoda stałego rozwoju strategii ecommerce - na przykładzie wdrożenia dla Decathlon.


15.55 - 16.10


  • Omnichannel a zmiany komunikacji w sklepach stacjonarnych
  • Przyszłość/Nowe trendy Digital Signage
  • Wdrożenia Digital Signage: przykłady i dobre praktyki

Sean Wilms, Area Sales Manager Benelux & Central Europe, SCALA

11.50 - 12.05

10.20 -10.35

12.55 - 13.10


5.10.15 case study: wejście w erę omnichannel


  • Strategia wdrożenia nowego systemu z uwzględnieniem  wielokanałowości
  • Główne wyzwania wdrożenia oraz sposoby rozwiązania
  • Najbliższe plany rozwoju systemu

Tomasz Sulejewski, E-commerce Manager w 5.10.15.  oraz Marcin Rutkowski PR & Marketing Manager i-systems


Marka 5.10.15. to jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej. Obecnie posiada ponad 230 sklepów stacjonarnych, w których sprzedaje ubrania i akcesoria dziecięce. W ramach współpracy z i-systems stworzono całkowicie nowy sklep internetowy, zoptymalizowano procesy sprzedaży oraz stworzono nowe rozwiązania. 

  • płatności w 2018 roku
  • PSD II szansą dla eCommerce?
  • Konsekwencje dla polskiego rynku

Krystian Wesołowski, Deputy Business Development Director, Blue Media

12.40 - 12.55

13.10 - 14.10

12.05 - 12.25

Frosmo: Jak stworzyć i stale rozwijać doskonałe doświadczenie użytkownika.

Orba: Wprowadzenie marki do e - commerce - MK Cafe Fresh case study

SQM Digtal Signage: Kolejna generacja Digital Signage

Program forum

14.40 - 14.55


  • rola technologii w budowie omnichannel
  • rola danych a rozumienie klienta
  • skuteczne poznanie preferencji klienta

Dawid Papież, Retail Industry Manager, Google Poland


  • Czego nie wiemy o klientach?
  • Analityka jak w Internecie: mierzenie konwersji od wystawy do zakupu.
  • Wnioski na większą skalę.


 Igor Dzierżanowski, Prezes Zarządu, Retailic


Blue Media: PSD (Directive on Payment Services) II a eCommerce

Aleph.Vision: Policzmy klientów: analityka na podstawie kamer w sklepach i galeriach handlowych


e-point SA/SAP: Solidne fundamenty i elastyczna konstrukcja omnichannel dzięki technologii

Accenture: Digital Transformation & Customer Experiences


14.25 - 14.40

Insider: Łączenie sprzedaży online, mobilnej i w sklepach stacjonarnych - jak osiągnąć synergię i zwiększyć obroty dzięki strategii omnichannnel



  • kanały komunikacji z klientem
  • dostępne rozwiązania 
  • case study

Kubilay Sengun, Senior Account Director CEE, Insider

15.40 - 15.55

Przelewy24: Wygodna technologia, czyli o tym jak skutecznie zintegrować

płatności on-line w omnichannel



Lunch


  • Nowoczesne rozwiązania płatnicze dla e-commerce i nie tylko
  • Jak technologie integrują płatności online?
  • Jak zachęcić klienta do dokończenia procesu płatności, nawet jeśli porzucił zamówienie?


 Jacek Kinecki, Dyrektor sprzedaży e-commerce, DialCom24


14.55 - 15.40


  • Stały rozwój UX bez zaangażowania Twojego IT, a w oparciu o Business Inteligence,
  • Personalizacja jako klucz do Customer Centric Thinking,
  • Środowisko "Single tag" jako sposób na znaczne oszczędności.

Luis Lopez, Country Manager, Frosmo


  • Marketing w segmencie o szerokości 1
  • Personalizacja i analityka predyktywna w obsłudze klienta
  • Od tradycyjnego retailu do data-driven company

Marek Sodolski, Sales & Marketing Vice President, e-point SA

Daniel Kierdal, Senior Sales Executive - Customer Engagement & Commerce, SAP

Decathlon jest europejskim liderem dystrybucji, projektowania oraz produkcji artykułów sportowych. Posiada 400 sklepów o powierzchni od 200 do 10 000 m² na kontynencie europejskim, amerykańskim i azjatyckim.

W Decathlon pracuje aktualnie 35 tys. osób w 25 krajach na świecie, które realizują ponad 4 miliardy Euro obrotu rocznie.

Marki własne Sieci to Quechua, Tribord, Domyos, Inesis, Kipsta, Geologic, Kalenji, Artengo, B'twin, Fouganza. Wyłącznym dystrybutorem marek Decathlon w Polsce jest Decathlon Sp. z o.o.

Sklepy Decathlon zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Sosnowcu i Lublinie.

Szeroka oferta sklepów zawiera kompleksowe wyposażenie do uprawiania różnego rodzaju sportów i turystyki, m.in. do wspinaczki, uprawiania sportów zimowych, i wodnych, jazdy na rowerze, gier zespołowych i in.

 


  •  Wskaźniki, które poprawiliśmy dzięki Frosmo,
  •  Różnice między single features solutions, a środowiskiem Frosmo,
  •  Dlaczego nie mogliśmy uwierzyć, że to co nam obiecali to prawda.

Bartosz Jabłoński, Sales Manager Poland, Frosmo

Jakub Gierszyński, Dyrektor e-commerce, Decathlon


09.20 - 09.30


Anatoly Roytman, Managing Director - Europe Africa, Middle East and Latin America (EALA)


Case Study: Zegna - an example of Experience Driven Commerce in luxury goods


Google: Nowoczesne trendy w retailu działającym w modelu omnichannel



Anatoly Roytman, Managing Director - Europe Africa, Middle East and Latin America (EALA)


16.10 - 16.25

14.10 - 14.25


  • Motywacja marek do wejścia w online
  • Proces wdrożenia
  • Kluczowe czynniki dla powodzenia projektu


Roman Baluta, CEO Orba

Logisys: Jak logistyka ma spełnić obietnicę daną klientowi i uniknąć katastrofy - case study TIM SA




  • Rola proximity marketing w strategii omnichannel
  • Wyzwania technologiczne oraz procesowe przy wdrożeniach B2B
  • Sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji w punkcie sprzedaży
  • Nowe modele retargetingu online 


Daniel Gillard , Project Manger at Sensorberg

Evigo.com

Organizatorem Omnichannel Retailing Forum 2016 jest Evigo.com, wiodąca firma komunikacji biznesowej rynku RETAIL w Polsce. Nasze media docierają do zarządów największych w Polsce najemców powierzchni handlowej, sklepów internetowych i centrów handlowych. 


Budujemy kanały komunikacji dla dostawców nowoczesnych technologii IT, e-commerce do centrów handlowych i sieci handlu detalicznego.​​ Firma Evigo jest wydawcą portali internetowych: retailnet.pl i evigo.pl oraz czasopism Shopping Center Poland i Omnichannel Retailing Magazine. 


Wspieramy firmy oferujące:

  • wolne powierzchnie w centrach handlowych, 
  • technologie e-commerce & omnichannel retailing, 
  • nowoczesne technologie IT handlu detalicznego, 
  • sprzedaż detaliczna lub internetową. 

Wśród ponad 5000 partnerów firmy Evigo.com znajdują się, m.in.: Grupa LPP, CCC, Grupa Inditex, H&M, Carrefour, Auchan, Piotr i Paweł, Empik, ECE, Mayland, TK Development, IKEA Center Group, Immofinanz i Atrium oraz 400 innych podmiotów związanych z rynkiem nowoczesnego handlu detalicznego.

Stadion ma własny, bezpłatny duży parking 

Do dyspozycji Uczestników Forum oddanych będzie 400 miejsc.

Centrum konferencyjne

Forum odbędzie się w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Legii Warszawa, które znajduje się w centralnej, najbardziej prestiżowej części stadionu – w Klubie Biznesowym, mieszczącym się w sercu Trybuny Zachodniej, dedykowanej dla gości VIP. 



STADION LEGII WARSZAWA im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

ul. Łazienkowska 3 | 00-449 Warszawa

Funkcjonalne, przestronne, klimatyzowane sale, z panoramicznym widokiem na stadion oraz dużą ilością światła dziennego, stworzą wyjątkową atmosferę spotkań. Na powierzchni ponad 2000 mkw znajdzie się miejsce na część konferencyjną, networkingową oraz wystawową. Ciągłą przerwę kawową i lunch zapewni restauracja Belvedere.